Duktig

Nu är ännu en skolvecka avklarad. Redan två veckor, dem har gått riktigt fort.
Jag har varit lite duktig idag. Vi skulle ha någon typ "OS-dag" i skolan men vi gjorde typ inget, så istället joggade/powerwalkade jag och Clemmie en runda. Det var faktiskt ganska skönt att verkligen få röra på sig, vädret var också bra eftersom det inte var varken för varmt eller för kallt.
Idag ska jag och mamma ha "räkskiva". Jag bryr mig egentligen inte om det är kräftor eller räkor - bara jag får vitlöksbröd, haha.. Sedan blir det fredagsmys!
 
Bild på söööta Maya.



1 Kommentarer till "Duktig"
Mummy skriver:

Gott va det ;-)!

Datum: 2012-09-01 Tid: 07:05:31
Bloggadress: http://www.bloggis.se/clemmie

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0