Favoriter på Connie

Tänkte bjuda på några av mina favoritbilder på Connie (och mig).
De två sista är mina två absoluta favoriter - dem tycker jag bäst om.
 
Detta är någon av de första bilderna jag har av oss tillsammans, och den utstrålar liksom det bandet vi skapat. Den är tagen samma dag som jag red henne för första gången - och det glömmer jag sent. Den är tagen i början av maj, av My Rosberg.
 
Denna är också en av mina favoriter. Hon ser så glad ut, och den är tagen första gången hon är ute på den stora gruspaddocken - som både hon och jag tyckte om. Det ridpasset gick riktigt bra. Bilden är också tagen i maj - av My Rosberg, men lite senare.
 
Detta är också en favorit, haha. Den är antagligen tagen när hon är ganska trött - men hon brukar faktiskt gäspa, speciellt när jag börjar rykta. Hon tycker att det är så himla mysigt... Jag tycker att den är så himla söt!
Den är tagen i början av maj den också, men av mig.
 
Den här bilden tycker jag om för att man verkligen kan se hennes vackra huvud - och hur glad hon är. Den är tagen av mig första gången jag gick ut med henne, och då var hon verkligen glad!
 
Den här bilden är också tagen första gången vi gick ut. Jag gillar den för att man nästan kan se vårt lilla band, liksom... Den är tagen av Ella Martell.
 
Den här bilden är helt klart en av mina favoriter. Den visar verkligen hur mycket jag älskar henne (tycker jag)!
Den är också tagen av Ella Martell.
 
Detta är också en klar favorit - och det har den alltid varit. Tack Linn Sänneskog för denna underbara bild!
 
Denna bilden är (som ni nog förstått) en av de finaste bilderna jag har på oss. Den är så himla fin, tycker jag - och även den visar hur mycket jag älskar henne!
Bilden är tagen på ridlägret av Ellinor Alm.
 
Denna bilden betyder väldigt, väldigt mycket för mig. Den visar hur mycket jag älskar denna ponny - och bara det att jag kan stå och gosa med henne när hon står helt lös och kan göra vad hon vill (springa iväg, sparka, bita) och hon står bara helt stilla med spetsade öron och njuter nästan lika mycket som jag gör. Och ja, det är samma ponny som man knappt fick röra när hon kom!
Den är tagen av mamma.



1 Kommentarer till "Favoriter på Connie"
Mummy skriver:

Jättefina bilder - särskilt den sista :-)

Datum: 2012-08-06 Tid: 16:15:39
Bloggadress: http://www.bloggis.se/clemmie

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0