Regn, regn och regn

Usch och fy, vad det har regnat i eftermiddag...
Det har verkligen öst ner, och såklart skulle vi på teater idag. Det gör vi varje år - det är tradition. Haha, jag och Ingvar trotsade regnet och gav oss iväg, och det slutade faktiskt regna efter en kvart ungefär. *pust*
 
Idag så hade vi en annan sak inplanerad - som jag inte berättat för bloggen än - men det var vi tvugna att ställa in, då jag igår var så duktig och ramlade på en hel jäkla grind. Har skrapat upp insidan av båda låren, båda knäna och sen har jag lite annat smått och gått lite överallt. Bara jag som lyckas.^^
 
Imorgon är det måndag, vilket betyder skola, men förhoppningsvis inte några läxor. Vi har mjukstart på måndagar vilket är skönt, då jag kan vara sjukt seg då...
 



1 Kommentarer till "Regn, regn och regn"
ida skriver:

Hej! Fin blogg :) Bloglovinbyte? ;)
Besök gärna min blogg :D
Har just nu en frågestund ;)

Datum: 2012-08-27 Tid: 19:17:39
Bloggadress: http://idanordin.webblogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0