Skäret

Just nu sitter jag med ett glas cola i huset i Skäret och tittar ut genom fönstret. Utanför ser jag blommor, växter och hav. Jag kan se nästan hela havet. Det är så fint!
 
Vi har varit ute på sjön med båten idag, och Clemmie fick följa med. Först tyckte hon att det var läskigt, så pappa fick lyfta i henne - men sedan var det inga problem. Jag tror nästan att hon njöt lika mycket som oss!
Vi ska sova här en natt, och sedan åker vi hem imorgon.
 
Imorgon eller på fredag kommer det en bildbomb, med en massa fina bilder. Håll utkik!
Bild på Nimis (stavning) från båten.
 
 



1 Kommentarer till "Skäret"
Wilma skriver:

Fin blogg :)

Svar: Tack så mycket - detsamma :)
Andrietta Svärdh

Datum: 2012-08-16 Tid: 10:38:50
Bloggadress: http://wilmafur.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0