Äntligen!

Ja, äntligen har mamma hittat en lovande hovslagare till Herr Lilleman, hon kommer idag vid lunchtid och skor honom. Gud vad skönt det ska bli och då kan jag börja rida igen!
 
Igår fotade jag ju Hanna och Toppen, trots vädret fick vi ändå en hel del fina bilder. Jag la bara upp några av dem, vet inte om hon lägger upp resten (av dem som blev bra) på sin blogg. Den hittar ni i alla fall här. 
Idag ska vi fota Rocky när han har blivit skodd, ska nog skritta och trava honom lite i paddocken då så han får röra på sig lite grand. Jag hoppas såklart att det blir fina bilder på oss också även om vädret inte ser lovande ut. Vi får helt enkelt försöka och se hur det går!
 
Eventuellt ska jag och Hanna försöka oss på att göra pannkakor, när vi gör det brukar det går katastrof men jag har faktiskt börjat få kläm på det nu.. haha.
Värdet vi hade under vår första "photoshoot" hade inte varit fel idag också...



0 Kommentarer till "Äntligen!"

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0