Casanova

Lite bilder Sara tog med mobilen när jag red Casanova i lördags. Ingen vidare bra kvalité, men de är bättre än inget. Överlag är han en fin ponny, han har lite svårt att ta tag i bettet - men det kommer! Han kämpade på bra, men när det blev för jobbigt eller när jag inte hade tillräckligt stadig hand flög huvudet upp och han tog bettet. Galoppen var nog svårast, för då blev det väldigt jobbigt, tyckte han. Vänstergalopp blev det knappt någon för han bara drog och sprang. Högergaloppen gick lite bättre, efter hand tog han lite stöd i bettet. Det var ju första gången jag red honom, jag vet faktiskt inte om jag ska ha honom nästa vecka. Ska jag det är det en rejäl utmaning, men det är alltid kul! 
 

Drar tyvärr upp händerna på denna bilden...

Haha, och såhär såg det ut ibland...



1 Kommentarer till "Casanova"
Malva Lugner skriver:

Sv. Tack så mycket! :D

Datum: 2012-12-03 Tid: 23:44:09
Bloggadress: http://Chewal.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0