Dålig uppdatering

Hej! Har inte varit någon vidare uppdatering idag, men har inte haft tid och inte heller fått tag i någon dator (dampar lite på Hannas). Vi har bara chillat idag, först spelade vi Mario Kart och sedan fixade vi lite korv som Hanna naturligtvis lyckades bränna... Det var dock ätbart ändå och sen fortsatte vi nörda Wii:et tills Hannas föräldrar kom hem. Då käkade vi lite pizza och sedan gick vi och köpte varsin Ben & Jerrys. Vi hann precis hyra film när Hannas mamma fick samtal av en från stallet där Toppen står som sa att han visade symptom på kolik igen. Vi åkte dit och gick med honom och sedan verkade han som vanligt igen. Lilla, söta Toppen!

När vi kom hem igen tittade vi på filmen som jag tyckte var en av de konstigaste, sjukaste och störigaste filmen jag sett på länge, dock var den helt okej i slutet i alla fall. Sedan spelade vi Wii igen och nu halvtittar vi på TV och äter våra Ben & Jerrys. Imorgon vankas det photoshoot x2 och vi får även hem en hund som vi ska passa under nyår.

Ha det så bra, uppdaterar mer imorgon!




1 Kommentarer till "Dålig uppdatering"
Mollie skriver:

Gud förlåt för så himla segt svar angående bloggdesignen! Ja, jag gör designer till andra för 100:-, då är den lika "avancerad" som min. Är bortrest just nu, men när jag kommer hem gör jag mer än gärna en bloggdesign till dig! :D
Mejla mig om du är intresserad; [email protected]

Datum: 2012-12-29 Tid: 14:01:00
Bloggadress: http://molliedb.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0