Fredag, 21/12

Är det inte helt sjukt - det är bara tre dagar till Julafton? Det har verkligen gått fort, jag brukar tycka att december går himla sakta, men i år har dagarna rusat förbi. Hela förmiddagen gick åt att slappa, hehe. Hästarna fick komma ut halv sju (sista gången på ett tag, nu ska vi inte släppa ut dem förrän vid tio) och sedan gick jag in igen och åt frukost. Vid ett gick jag ut i stallet och red, sedan fixade jag klart allt, tog in hästarna och gick in igen. Snön har börjat lägga sig igen vilket är bra för Rockys hovar. Nu sitter jag inne och dricker varm choklad, kollar bloggar och bloggar själv. Mys!
 
Imorgon är det avslutning på ridskolan. Tar ut hästarna halv tio och mockar för att sedan vid tio åka till ridskolan. Ska bli både roligt och tråkigt - roligt eftersom vi alltid gör något roligt sista gången på terminen, och tråkigt för att det är sista gången jag rider på ridskola. Jag hoppas verkligen att jag får rida Connie eftersom det kan bli sista gången. Jag vill verkligen ha henne i sommar men det mesta av mina pengar går till Rocky, hoppas dock att jag kan ha henne ändå... På eftermiddagen/kvällen ska jag in till stan, kolla rnt lite och äta. Det var längesedan, ska bli mysigt! Sover hos mormor och på söndag ska jag till Väla.
 
Nu ska jag fortsätta njuta av mitt jullov, ha det så bra!



3 Kommentarer till "Fredag, 21/12"
Mummy skriver:

Fullspikad o rolig helg - håller tummarna för att du får rida Connie imorgon :-)

Datum: 2012-12-21 Tid: 18:55:33
lisa skriver:

Haha, jaa! Sagohesten :] ♥

Datum: 2012-12-21 Tid: 21:35:49
Bloggadress: http://lisacandemyr.blogg.se
Kajsa skriver:

Så fin häst :)

Datum: 2012-12-21 Tid: 23:49:45
Bloggadress: http://kajsaochtuvas.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0