God morgon

God morgon alla bloggläsare! Fredag idag, otroligt skönt även om man varit hemma nästan hela veckan... Jag mår betydligt bättre idag, fortfarande dunderförkyld med en hel del huvudvärk emellanåt, men som sagt - mycket bättre! Idag hjälpte jag till med utsläppet vid halv sju och sedan gick jag in och la mig på soffan. Somnade om och sov till nio, ungefär. Jätteskönt, jag älskar min gosiga filt och att ha Maya bredvid mig gör det inte sämre.
Just nu sitter jag och kollar på lite bloggar, mumsar på min ostmacka och dricker O'boy. Mys! 

Ska försöka plugga lite idag, orkar jag ska jag rida ut en runda och ikväll ska jag och mamma ha filmkväll. Självklart kommer bloggen uppdateras, bättre än de två förgående helgerna då jag haft fullt upp. Denna helgen ska jag bara vila upp mig inför nästa skolvecka som innehåller ett par prov, vilket ger ganska mycket tid åt bloggen. Något speciellt inlägg ni vill ha? Kommentera!



2 Kommentarer till "God morgon"
Olivia Gustavsson skriver:

sv. alltid skönt att vara ledig :D

Datum: 2012-12-07 Tid: 15:09:14
Bloggadress: http://oliiviiagustavsson.blogg.se
Kajsa&Tuva skriver:

Skönt att du mår bättre, hoppas du fortsätter krya på dig! ;)

Datum: 2012-12-07 Tid: 17:46:17
Bloggadress: http://kajsaochtuvas.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0