Hööks

I fredags när Ingvar körde mig hem till dem eftersom jag skulle sova där, körde vi inom Hööks. Jag skulle fixa julklappar till en kompis och även köpa pälsglans eftersom mitt är slut. Jag är i stort behov av ett par riktiga vinterstövlar (som man kan rida i) och när vi kom dit fanns de där. Jag provade ett par och de var riktigt sköna. Ett riktigt spontanköp - men ett lyckat sådant! De är sköna, varma och vattentäta - absolut inte snygga men det var inte därför vi köpte dem. De är lite stora men med tjocka strumpor eller en extra sula passar de perfekt. Faktiskt ett riktigt bra köp då de verkar tåliga också.
Som sagt är de långt ifrån snygga, haha. ^^



1 Kommentarer till "Hööks"
Fanny Järvå skriver:

Hejsan, snygg blogg med samma design som mig och allt haha ;) Tänkte bara kolla om du har lust att vara med i min minitävling på bloggen? Du hitta inlägget på första sidan på bloggen :) Hoppas du haft en superbra dag! :)
/Fanny

Datum: 2012-12-18 Tid: 23:04:21
Bloggadress: http://www.fannyjillsusanna.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0