Onsdag, 5/12

Jag är sjuk idag också, förkyld och har feber. Idag har inte febern varit sådär jättehög, men nu mot eftermiddagen/kvällen har den börjat stiga igen. Har tagit några piller och ska strax ut och fixa i stallet + ta in hästarna. Agneta var snäll och släppte ut min grislåtande vildhingst imorse och det gör hon imorgon också. Jag sov ganska länge idag, vilket var jätteskönt - det har jag inte kunnat göra på länge. Antagligen får jag stanna hemma från skolan imorgon också, på fredag vet jag inte ännu men jag kommer i vilket fall som helst inte orka med lucian på ridskolan. Vi har sen träning på fredagkväll och sedan rider jag lördag förmiddag - och lucian är på kvällen, alltså får jag stanna hela dagen för att sedan skynda hem, fixa allt i stallet och ta in. Det kommer jag aldrig orka, så tyvärr blir det ingen lucia för mig - någon annan lycklig tjej/kille för rida min prinsessa istället.
 
Ikväll ska jag och mamma äta god middag och sedan mysa lite framför tv:n, haha.
Har fixat ett tidsinställt till senare ikväll, så håll koll. Ha en bra onsdag!



0 Kommentarer till "Onsdag, 5/12"

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0