Sjuk... igen

Jätteroligt att jag idag vaknar cirka två på natten med världens dunderförkylning - och inte kan somna om. När väckarklockan ringde kom jag ändå knappt upp ur sängen. Ut i stallet och släppa ut hästarna, var värre när jag kom tillbaka så jag fick vara hemma idag. Har egentligen idrottsdag idag, så jag missar i alla fall inte något i skolan. Dagen hittills har gått till att ligga i soffan med Maya, har lyckats sova ett par timmar så just nu mår jag lite bättre.
 
Nu ska jag plugga lite inför kommande prov och sedan dricka lite varm choklad för min stackars hals. Sen får jag slänga i mig några piller för att sedan släpa mig ut i stallet och fixa allting + ta in hästarna. Jag får se sen om jag orkar med bloggen lite grand.
Jag vill verkligen inte bli sjuk igen, det hinner jag inte. Usch.
Åh, jag vill ha sommar - nu!



0 Kommentarer till "Sjuk... igen"

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0