Skolan

Har varit lite dålig bloggning de senaste dagarna. Har ett par bra inlägg på gång, men tiden till att skriva klart dem finns inte. Har mycket med skolan, har ett par prov nu de sista veckorna så tiden går för det mesta åt att plugga till dem. Hästarna tar också upp en hel del tid, såklart.
Tisdag idag, riktigt tråkig skoldag. Har visserligen inte så många lektioner, men de vi har är långa och tråkiga... haha. Jag kommer hem lite efter fyra idag och ska ut och fixa i stallet + ta in hästarna vid fem. Rocky vilar så resten av kvällen kommer gå åt att plugga. Hinner jag, slänger jag upp ett inlägg eller två på bloggen senare ikväll.
Clemmie gillar snön i alla fall, så hon får stå för bilden idag.



3 Kommentarer till "Skolan"
Mummy skriver:

Sånt här vill JAG läsa om :-) Att man gör en maaassa skolarbete...ha, ha. Vill hemskt gärna ha en före- och efterbild från ditt rum oxå ;-) Kram!

Datum: 2012-12-11 Tid: 09:40:33
Malin Wallin skriver:

Fin blogg, allt bra? :D

Kram!

Datum: 2012-12-11 Tid: 19:45:09
Bloggadress: http://malwa.blogg.se/
Rebecca skriver:

Måste fråga, vad är det för ras på hunden? Alltid undrat vad den rasen heter, dom är sååå fina! :D

Datum: 2012-12-12 Tid: 22:23:38
Bloggadress: http://makeawish.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0