Söndag, 9/12

Idag släppte vi ut hästarna vid åtta och jag fixade allt i stallet. Jag gick in igen när jag var klar, men jag och Agneta ska ta in Rocky vid tio idag. Agneta ska hjälpa mig dra av skorna, eftersom det är så mycket snö är det bättre om han går utan skor tills han ska skos nästa gång. Efter det ska jag rida på fältet, får se om jag lyckas dra med mamma ut så hon kan fota oss. Sak bli roligt att se hur han är på fältet, jag tror att han kommer älska det. Jag har ridit lite på ett mindre fält, men detta är större så idag kan jag verkligen rida.
 
Ha en bra söndag!



2 Kommentarer till "Söndag, 9/12"
Sara skriver:

Fin häst!

kika gärna in min blogg om du har tid över, och om du ska svara på min kommentar svara gärna på min blogg! :)

Datum: 2012-12-10 Tid: 17:03:23
Bloggadress: http://sarahermansson.se
Linnea Knuthson Johansson skriver:

Hej! Vilken fin blogg du har :):) Jättefin!!

Datum: 2012-12-18 Tid: 10:40:10
Bloggadress: http://www.linnealissie.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0