TV-kväll

Idag har jag hunnit med ganska mycket samtidigt som det ändå blev en lugn och mysig dag. Vid tio imorse släppte vi ut hästarna och jag fixade stallet, sedan städade jag hela mitt rum. Har även tittat lite på Världscuphoppningen - blir himla taggad då! Imorgon ska jag rida, få se hur det är på fältet. Är det för vått rider jag i paddocken. Ska bara känna lite på honom, vi gör det vi känner för och orkar helt enkelt - vi ska bara ha kul!
 
Hästarna fick komma in vid sex och när jag kom in åt vi och sedan började vi tv-kvällen, haha. Först ut var Real Housewives of Vancouver som började klockan sju, när det var slut började den årliga Victoria Secret Fashionshowen och när den är slut tittar vi på Pretty Woman som går idag. Mys!
 
Ha en fortsatt bra dag!



1 Kommentarer till "TV-kväll"
Alma skriver:

Vad fin häst! :)

Datum: 2012-12-27 Tid: 10:52:07
Bloggadress: http://almathulin.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0