Äntligen!

Idag fick jag äntligen träffa Connie igen. Det kändes som flera månader sedan jag sett henne, och jag längtade så himla mycket efter henne.
Connie var go och glad, som vanligt - men hon var extra gosig. Hon hade desutom börjat stå på sig ännu mer, och blivit modigare. Fina, modiga lilla ponny!
 
Vi märkte ett sår på hennes vänstra bakben. Ett ganska långt "rivsår" på insidan av benet. Det var inte så djupt, och hon har antagligen bara rivit sig på en gren eller något. Hon verkade i alla fall inte ha ont.
 
Blev faktiskt ganska nöjd med bilderna idag, börjar få rätt på kameran nu.
Har också redigerat dem lite. Vad tycks?
 

Älskar min fina sagoponny obeskrivligt mycket, det går inte att beskriva med ord...
 
De andra hästarna:
 
Och lilla Clemmie:



1 Kommentarer till "Äntligen!"
julia skriver:

Så härliga bilder!:) fick du lov att gå in i hagen också?:) /mvh Julia

Datum: 2012-07-31 Tid: 23:39:56

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0