Bildbomb

Hann/orkade inte blogga igår...
 
Igår åkte jag och mamma till hästarna på sommarbetet. När vi kom var inte Connie där, så jag blev ju livrädd - hade hon blivit såld? Men sen insåg jag att Spotlight och Unique inte heller var där, så jag började kalla på Connie. Några sekunder senare så kommer tre lyckliga hästar galloperandes från andra sidan hagen. Tyvärr hann jag inte få fram kameran då, men det var så himla härligt att se Connie så glad!
Eftersom att dem nu skapat en egen flock, och Connie är det enda stoet - så blir hon automatiskt "ledarsto". Det märks på henne, för om hon tycker att Spotlight kommer för nära, så jagar hon bort honom... Det är ju synd för Spotlight, men kul för Connie att hon inte är allra lägst i rang längre.
Hon var jättego och glad, så glad har hon nog aldrig varit faktiskt. Hon kom fram och ville gosa (dock så höll hon sig undan från de andra hästarna). Fina, goa ponny!
 
Nu bjuder jag på en bildbomd, är jätteglad för att det blev så många fina bilder!
Älskar de här bilderna:
De andra hästarna:
Ääälskar denna!



1 Kommentarer till "Bildbomb"
Mummy skriver:

Håller med - den sista bilden blev verkligen något extra. Sen är ju de andra bilderna oxå bra, men lite "vanligare". Hästar o hundar - de e livet de! :-)

Datum: 2012-07-14 Tid: 12:20:11
Bloggadress: http://www.bloggis.se/clemmie

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0