Gårdagen

Hej! Jag hade tänkt skriva om dagen igårkväll, men vi kom hem senare än planerat.
Först så var det tänkt att jag och Sara skulle gå en promenad med hundarna, och sedan vid elva åka till stallet där hon har sin häst Jonte. Men det var så himla varmt, så istället gick vi med hundarna (som planerat) och sedan cyklade vi ner och badade. Vi åkte till stallet vid fyra - halv fem istället, och då var det inte lika varmt.
 
Sara har Jonte uppe vid Hallandsåsen, där det går fyra andra hästar - en shettis, en welshkorsning (storhäst) & två nordsvenskar. Vi skulle rida ut en runda, men Sara ville rida Jeppe - en av nordsvenskarna, så vi tog den lilla rundan på grund av hans kondition. Jag red Jonte, och Saras mamma red Klintan, welshkorsningen. Nästa gång ska vi ta den lite längre rundan, och då ska Sara rida Lilly, den andra nordsvensken - och henne är det lite mer fart i...
 
Bild på Jonte:
 



1 Kommentarer till "Gårdagen"
Caroline Bågfeldt skriver:

Sv: Tack! Vad glad jag blir :)
Ja det är jag som gjort designen :)

Datum: 2012-07-09 Tid: 15:17:24
Bloggadress: http://baraacarro.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0