Var är sommaren?

Vilket konstigt väder det har varit idag, när jag vaknande sken solen - men sen så började det ösregna. Så har det varit hela dagen, man vågar ju knappt gå utanför dörren...
 
Igår var jag och Sara på Väla, hon frågade på förmiddagen. Jag hade planerat att åka med min morbror till betet och hälsa på Connie, men Sara följde med och sedan åkte vi till Väla. Connie vågade först inte komma fram, för alla andra hästarna var där - och hon är ju lägst i rang, men till slut så vågade hon sig fram och jag fick tillfälle att gosa lite med henne. Sedan på Väla så gick vi runt ganska länge, vi hade resten av dagen på oss. Jag köpte två tröjor från Gina Tricot, som jag fick för riktigt bra pris. Det var 50 % rea på den ena, så den var ett riktigt kap!
Sen på kvällen så fixade vi hos henne, kollade lite på tv och snackade. Dock så var vi tvugna att lägga oss vid tolv/halv ett....
 
  Idag har jag inte gjort mycket, har ju varit så himla dåligt väder...
Jag fotade inte på betet, för det regnade när vi åkte, så mobilen fick stanna hemma. Bjuder istället på en annan bild på lilla, fina Connie (och på mig) från lägret.
 
 
 
 



0 Kommentarer till "Var är sommaren?"

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0