Äntligen fint väder!

Idag vaknade jag äntligen upp till fint väder! Solen sken och jag satte mig ute och solade när jag hade vaknat. Det var så himla skönt!
Vid tolv kom Hanna och vi stack ner till Råå bassänger och badade. Vi solade inte så mycket men vi blev ganska solbrända båda två. Även fast än att jag tog solkräm så är jag typ helt röd i huvudet... suck.
 
Imorgon kommer Sara vid tio och då sticker vi till Väla. Det var ett tag sen jag var där, och jag ser verkligen fram emot att få shoppa lite! Jag ska köpa en ny bikini, något linne och lite annat som jag faller för...
Hoppas såklart på bra väder då också!
 
Bjuder på en bild på mig och Connie:



1 Kommentarer till "Äntligen fint väder!"
Julia skriver:

Fin blogg Andrietta! Vackraste Connie!:) hoppas ridskolan köper henne så ni får vara tillsammans mer!:D / Julia

Datum: 2012-06-29 Tid: 23:11:26

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0