Connie

Åh, vad hon betyder mycket för mig. Hade nästan glömt bort det, men jag älskar henne så mycket att det gör ont. Den absolut finaste själen på denna jord. Gårverkligen inte att beskriva med ord. Hon betyder allt
Ryktade henne länge, länge idag, njöt av att få vara tillsammans med henne. Njöt av varje sekund, och har jag inte helt fel gjorde hon också det. Stod och halvsov, slappnade av och var helt underbart go. Ville gosa och pussas, söta prinsessan. Dressyrpass, jag red som en kratta men hon kämpade på bra ändå - som alltid. Försöker alltid sitt bästa, älskade prinsessan.
 
 
Åh, vad jag älskar henne.



1 Kommentarer till "Connie"
majvy skriver:

Vilken Vacker bild

Datum: 2012-11-15 Tid: 18:52:12

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0