Dagen

Idag var jag ledig från skolan, jag och mamma skulle på något möte i Helsingborg klockan nio. Vi skulle inte vara hemma förrän på eftermiddagen, och då skulle jag bara hinna typ en halvtimmes lektion - och sedan behöva sitta på bussen mer än en timme. Alltså fick jag vara ledig hela dagen - whoop whoop!

På morgonen gick jag upp vanlig tid och hjälpte till med att släppa ut hästarna. Sedan mockade jag och fixade allt i stallet, så det var klart för dagen.
När jag och mamma kom hem från Helsingborg gjorde vi äpplepaj, då en hundkompis skulle komma vid två, med sina två hundar. 
När hon kom gick vi en runda med hundarna (Maya fick dock stanna hemma, haha) och sedan gick vi in och fikade. Vi satt och pratade jättelänge, men vid fem tog vi in hästarna.
 
Resten av kvällen ska jag och mamma bra mysa och ha det bra. Klockan nio är det Revenge, och till det ska vi ha choklad-banan kakan vi fick av Elisabeth (hon som kom). Jag får jobba hårt när jag rider imorgon, eftersom jag ätit både godis, äpplepaj och sedan chokladkaka idag, haha. ^^



3 Kommentarer till "Dagen"
Sara skriver:

söt blogg!

Kolla gärna in min blogg om du har tid över :)

Datum: 2012-11-08 Tid: 19:23:02
Bloggadress: http://sarahermansson.se
Mummy skriver:

Mums - massa gott vi åt igår :-) En härlig dag med Clemmies bästa pojkvänner ;-)

Datum: 2012-11-09 Tid: 08:02:38
Alva Persson skriver:

Frågestund på bloggen , passa på att fråga allt från mitt privataste liv till min häst :)

mvh Alva :)

Datum: 2012-11-09 Tid: 14:27:24
Bloggadress: http://alvaperssonns.blogg.se/2012/november/fragestund.html#comment

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0