Fredag!

Äntligen fredag! Även om veckan har varit ganska tråkig är det alltid skönt med fredagar. Jag är fortfarande inte helt 100, hemma från skolan idag också. Jag och mamma ska egentligen se Breaking Dawn idag, och jag vill verkligen bli frisk tills dess. Ska därför vila upp mig under dagen, mamma likaså - då hon verkar ha fått ta över det jag haft... Usch, fy, blä.
 

Nu sitter jag och myser lite framför datorn, med ett glas O'boy, haha. Kollar runt på lite bloggar, bloggar själv. Ska se om jag skriver något mer ordentligt inlägg idag. Har några fler önskeinlägg, som jag absolut kommer fixa så snart som möjligt.
 
Ha en bra fredag, alla bloggläsare!



1 Kommentarer till "Fredag!"
Pownieskvaller skriver:

Det är säkerligen en väldigt bra nosgrimma . Vi , personligen, tycker det är snyggare när nosgrimman sitter högre upp på hästens nosrygg :)

Datum: 2012-11-16 Tid: 09:44:15
Bloggadress: http://www.pownieskvaller.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0