Håll koll!

Har precis skrivit andra delen av "Rockys utveckling". Blev inte fullt nöjd med det, då bilderna inte är i så bra kvalité (förutom de som är tagna med Hannas kamera), och det ser lite rörigt ut. Hoppas det fungerar ändå.
 

Idag gick jag ut i stallet på morgonen och släppte ut hästarna. Blev dock helt slut efter det, så jag gick in igen och vilade. Vid nio gick jag ut igen, för då kom Rockys förra ägare. Vi bestämde igår att hon skulle rida honom lite grand, då jag är sjuk och inte orkar. Hon tog en runda ut i skogen vilket jag tror att Rocky tyckte var jätteroligt. Kändes dock lite konstigt att se honom md någon annan, hehe. ^^
När hon red fixade jag i stallet. Tog en tablett, så jag orkade. Usch, jag är riktigt trött på att vara sjuk. Jag orkar inget, men när jag inte gör något blir jag rastlös... Aja, får hoppas på att bli bättre så snart som möjligt. Känner mig lite bättre nu, men det kan ju vara tack vare tabletten.



0 Kommentarer till "Håll koll!"

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0