Lördag, 10/11

Gick upp lite över sju, och gav mig sedan ut i stallet och släptte ut hästarna vid halv åtta. Dem fick gå i samma hage idag, det gick jättebra - Hoppan verkar ha gett sig nu, hehe. Fixade sedan allting i stallet, så det var klart för dagen. Sedan gick jag in och åt lite frukost, sedan bar det av mot ridskolan. Kom lite innan tio. 
Ryktade Connie och myste med henne. Var nästan själv i stallet, otroligt mysigt att få vara själv med Connie - bara hon och jag, liksom. Hon var riktigt go idag, kelade och pussades. 
Skulle rida sedan, vid tolv. Dressyrpass, träna mycket på ställning och böjning. Jag red inte alls bra, fick inte riktigt känslan. Connie var dock duktig som vanligt - kämpade på bra. Blev bättre mot slutet, släppte lite då.
 
Åt på vägen hem (skräpmat, fy på mig där...) och sedan direkt ut och rida Rocky. Blev som planerat en mysrunda i skogen. Hade bara roligt med honom, han var pigg och glad. Aningen fjantig - mycket som var läskigt när man var bebis idag, tyckte han, haha.
När jag kom tillbaka tog vi in hästarna och sedan gick jag in och åt kvällsmat. Resten av kvällen ska jag helt enkelt bara slappa, behöver nog det haha.
Bilden är inte från idag, solen har lyst med sin frånvaro...



0 Kommentarer till "Lördag, 10/11"

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0