Måndag, 19/11

Det var otroligt fint väder idag! Det var ganska kallt - men vad gör det när solen skiner?
Slutade tjugo i två och fick skjuts hem av mamma, åt i bilen och var hemma två. Sedan ut i stallet och rida, jag hade egentligen tänkt hoppa lite i paddocken - men jag ville ta vara på vädret och hur ljust det var - så det fick bli en längre tur i skogen. Red den längsta runda jag kan än så länga, lät honom galoppera mycket. Travade också honom mycket på långa tyglar - det märks verkligen hur bra det är för honom. Hade bara roligt, och det märktes att han också tyckte att det var roligt. När jag kom tillbaka släppte jag honom i hagen och fixade klart allt i stallet, sedan tog vi in alla hästarna och jag gick in.
 
Åt lite kvällsmat och kollade sedan lite på TV. Tittade mindre än planerat, för i pausen somnade jag. Haha, det var ett tag sedan jag somnade sådär bara - men det var faktiskt ganska skönt. Blev lite piggare efteråt, och nu sitter jag här och bloggar.
Bild från idag - fick göra halt idag också, haha.
När jag tar den långa rundan har jag på ett ställe full teckning. Haha, full teckning mitt ute i skogen - och ibland ingen teckning i huset? ^^



0 Kommentarer till "Måndag, 19/11"

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0