Måndag

Måndag igen, kort skoldag men känns lite sådär att lovet är slut.
Har långa, kalla november framför mig... Något positivt är ju att jag och mamma har biljetter till Breaking Dawn Part 2, haha.
 
Idag hämtar mamma mig, vi ska försöka hitta en sadelgjord så vi kan prova Passier sadeln på Rocky. Rider lite i paddocken, antagligen lite lydnadsövningar. Han måste lära sig lyssna även med bommar och hinder på banan. Hittar vi ingen bra gjord, tar jag vanliga sadeln och rider ut en runda i skogen. Han får vila imorgon.
 
Uppdaterar mer senare idag!
 



1 Kommentarer till "Måndag"
Retard Riders- Martina skriver:

Vad fin häst :)

Datum: 2012-11-05 Tid: 13:50:27
Bloggadress: http://RetardRiders.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0