Onsdag, 21/11

Oj, vad tiden går fort. Bara cirka en månad tills det är julafton, herregud - ibland känns det som att höstterminen snart slutat? Haha, ja - tiden går himla fort, men just nu längtar jag mer än vanligt till sommaren. Ledig hela dagarna, sol, värme - och förhoppningsvis får Connie komma och bo hos mig.
 
Har varit lite dålig uppdatering, har som tur haft ett par tidsinställda. "Tävlingsinläggen" räknar jag inte riktigt, då det kanske inte är så roligt för er att läsa om. 
Dagen igår gick riktigt fort - först skola till tre, sedan utvecklingsamtal för att sedan komma hem vid fem och skynda ut i stallet för att fixa i stallet och släppa in hästar. Lång mening, men så var det, haha.
Idag fick jag skjuts hem, på vägen hem fick äntligen köpa en Ben & Jerry's. Haha, det var längesedan! Skolan idag gick ganska fort. Hade svenskaprov, som gick ganska bra.
Egentligen hade jag tänkt skritta en runda i skogen, men det blev så mörkt att jag inte hann. Agneta skulle inte vara hemma förrän åtta, så hon tar in hästarna då. Jag gick ut i stallet efter kvällsmaten och gav hästarna kvällshöet ute i hagarna. Sedan fixade jag klart allt, och sedan gick jag in igen. Det var faktiskt skönt att ha en ledig eftermiddag!
 
Nu ska jag kolla runt lite på datorn, lyssna på musik - och antagligen fortsätta på min B&J's. Ha en bra onsdagskväll alla fina bloggläsare!



2 Kommentarer till "Onsdag, 21/11"
Emelie skriver:

Tack så jättemycket! :D detsamma!

Datum: 2012-11-21 Tid: 21:34:28
Bloggadress: http://lindblad.blogg.se
Emelie skriver:

Sv: Tack det samma :)

Datum: 2012-11-22 Tid: 14:13:50
Bloggadress: http://emeliepalmen.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0