Onsdag, 7/11

Det blev en ganska bra dag idag, faktiskt. Skoldagen gick ganska fort, och jag fick skjuts hem av mamma. Fikade i bilen påväg hem, sedan bytte jag om och gav mig ut i stallet för att rida Rocky. Egentligen brukar jag vilja vara klar med allt i stallet innan jag rider, men det hade blivit för sent att rida när jag skulle varit klar. I alla fall, när jag ridit Rocky släppte jag ut honom i hagen igen och fixade sedan i stallet. När det var färdigt kom Agneta och vi hjälptes åt och tog in hästarna.
 
När jag kom in fixade jag mig ett par mackor och varm choklad, mys! Sedan parkerade jag mig med datorn och slängde ihop ett inlägg om ridpasset, och nu sitter jag och skriver ännu ett inlägg - det sista för dagen. Har som sagt satt upp som mål att försöka skriva minst tre inlägg om dagen. Inte det lättaste med så mycket att göra, men jag gör så gott jag kan. 
 
Ha en fortsatt bra onsdag!
Foto: Hanna Rosenqvist



2 Kommentarer till "Onsdag, 7/11"
Johanna Grant skriver:

sv: Det låter jätteintressant med beteshagar! Letar ju som sagt efter bete med andra ston och föl! Du får gärna mejla om du har någon bild, pris och så vidare :D

Datum: 2012-11-07 Tid: 21:34:27
Bloggadress: http://johannagrant.se
johanna skriver:

Hej! allt bra med dig?
Kika gärna in på vår hästblogg!

Datum: 2012-11-08 Tid: 11:21:38
Bloggadress: http://stallsackum.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0