Plugg, plugg och återigen plugg

Ja, som rubriken lyder - denna dagen går främst till plugg, i alla fall för och eftermiddagen. 
Imorse kom aldrig bussen, så jag fick vara hemma och plugga istället. Har två kemiprov till den kommande veckan, så det var ändå ganska bra att kunna ägna nästan en hel dag till det. Börjar få in det jag ska lära mig i huvudet, så förhoppningsvis kan jag ändå få en relativt pluggfri helg. Ska till Linn på lördag och sova där tills på söndag, och det hade varit skönt att inte behöva tänka så mycket på plugget då.
 
Nu ska jag fortsätta plugga, men jag bloggar antagligen lite mer ikväll.



1 Kommentarer till "Plugg, plugg och återigen plugg"
a skriver:

haha absolut inte hopprädd! ;) Min ponny har inte hoppat innan därav så var det svårt att veta när han hoppade så jag satt som en vante på .. hehe inte snyggt med andra ord! Men detta är inte hela videon utan jag var tvungen att korta ner, det såg mycket bättre ut men jag valde när han hoppade finare över :)

Datum: 2012-11-23 Tid: 16:13:38
Bloggadress: http://annye.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0