Rocky, då...

Jag har ju haft Rocky ungefär en månad nu, och vi har märkt en lite rolig sak - hur han gnäggar. Han gnäggar verkligen som en tjej, haha - typ som de där hästarna i "My Little Pony" som man tittade på när man var liten. När jag skulle ge Fjällma och Rocky sitt morgonhavre (de får lite på morgonen) gav jag för en gångs skull Fjällma först. När jag gick in i foderkammaren igen trodde väl Rocky att jag glömt honom - men han gnäggade inte riktigt utan bara pep. Haha, det lät för roligt.
 

Dagen idag har varit helt okej. Vi hade dans i skolan, och det tycker jag är jätteroligt! Busschaffören körde mig ändå hem, och då blir allting mycket lättare. Jag fixade i stallet när jag kommit hem, och sedan tog vi in hästarna lite tidigare än vanligt. Rocky vilar idag också, men imorgon ska jag rida. Han får tre vilodagar, så han lär ha en del energi imorgon.Nu ska jag strax äta, har en pluggfri kväll och när klockan blir nio sitter jag och mamma bänkade framför TV:n för att titta på Revenge. Jag älskar torsdagar - myskväll på högsta nivå!
 

Har tidsinställt det första (eller egentligen andra) inlägget på listan, det kommer upp lite senare ikväll.



0 Kommentarer till "Rocky, då..."

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0