Sjuk

Vaknade upp igår med halsont. Gick ändå till stallet, släppte ut hästarna och fixade klart allt. När jag var klar gick jag in igen, försökte somna om men det gick inte. Kollade på PLL istället, hehe. ^^
Egentligen skulle jag ha ridit Rocky, men jag var helt enkelt för trött av febern, som kom under förmiddagen. 
Låg i sängen hela förmiddagen, men sedan gick jag ner och la mig i soffan istället. Kollade på hoppningen, och gick sedan ut i stallet och tog in hästarna. Sedan tillbaka till soffan för att kolla på EMA, på MTV.
 
Så rolig var min dag igår, och jag orkade helt enkelt inte blogga. Dagen kommer väl egentligen se ut så idag också, fast Agneta var snäll och släppte ut Rocky imorse. Blir jag bättre framåt dagen ska jag fixa det jag orkar i stallet, annars hjälper Agneta mig. 
 
Hoppas ni får en bättre måndag än mig!



2 Kommentarer till "Sjuk"
Mummy skriver:

Krya på dig gumman <3

Datum: 2012-11-12 Tid: 15:44:06
emma hellgrenn skriver:

SVAR: åhh tack!:'D

Datum: 2012-11-12 Tid: 20:11:21
Bloggadress: http://emmahellgrenn.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0