Skola

Förlåt för dålig uppdatering igår. Påbörjade ett inlägg igår kväll, men blev inte klar med det. Antagligen kommer det upp senare idag. Nu sitter jag i skolan, vi har datorkunskap och jag är klar - alltså får jag göra vad jag vill. Tänkte att det blir bra att passa på att blogga, eftersom jag inte lär hinna blogga så mycket sen idag. När jag kommer hem hjälper Agneta mig i stallet och sedan ska vi longera Rocky. Hon har lite longeringsutrustning (jag har bara longerspö och longerlina, som vi fick till honom) och hon ska visa mig hur jag ska göra. Jag har knappt longerat något i mitt liv, så hon ska visa hur jag ska göra för att han ska gå som bäst. Jag vill inte göra fel, haha. Sedan ska jag och mamma ha lite torsdagsmys, kolla på Revenge och bara ha det mysigt.
Imorgon är det fredag, Rocky vilar och jag har ännu en grymt rolig helg framför mig! Mamma skjutsar mig hem och när jag fixat klart allt i stallet och tagit in hästarna åker jag till Sara. Jag sover där och sedan rider jag ridlektion på lördag. Efter det åker vi hem till mig och rider Rocky. Sara sover över till söndag och antagligen rider vi Rocky även då. Sara kommer nog både fota och filma när jag rider, så det blir även roligt för er bloggläsare.
 
Ha en bra torsdag!
 Haha.. ^^



1 Kommentarer till "Skola"
RetardRiders- Martina skriver:

SV; Ja det kanske vore något! :D Nu är iaf ett nytt avsnitt uppe med Hästblogg Nytt, gå in och kika vem vi gjort parodi på vettja! :D

Datum: 2012-11-29 Tid: 21:41:24
Bloggadress: http://retardriders.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0