Söndag, 18/11

Gick upp vid halv åtta och släppte in hästarna. Sedan gick jag in igen, och bara tog det lugnt. Läste lite bloggar, bloggade själv. Ställde in det inlägget till tisdag, så på tisdag eftermiddag kommer ett långt, läsvärt (enligt mig) inlägg. Går i skolan till tre, och har efter det utvecklingsamtal. Sedan hem och fixa allt i stallet och ta in hästarna. Stressig dag = inte mycket bloggning. Kände därför att det passade att fixa ett inlägg tills dess.
 
I alla fall, när jag och mamma ätit tacoresterna från gårdagens tacokväll till lunch, gick jag ut i stallet och fixade klart allt. När jag borstade Rocky såg jag att han fått ett litet "sår" på insidan av benet. Det är antagligen Nitendo som bitit honom, men det var inte ens ett sår - utan han hade dragit av pälsen. Kände på det och Rocky reagerade inte ens. Sedan red jag ut en runda i skogen. Red på en ny väg idag, som Agneta tipsade mig om. Den hade sjukt bra galoppsträckor, så den kommer jag rida på ofta!
 
När jag var klar och Rocky var utsläppt i hagen gick jag in en stund och kollade på hoppningen, när den var slut gick jag ut i stallet och tog in hästarna. Nu sitter jag i köket och bloggar, haha. Ska strax äta, och sedan har jag antagligen en mysig söndagkväll framför mig.
Vill även passa på att tacka för alla fina kommentarer på inlägget jag skrev. Det är roligt när man väl öppnar sig och verkligen skriver ut, att få lite uppskattning. Tack så mycket!



2 Kommentarer till "Söndag, 18/11"
Wilma skriver:

Hejsan! Skulle betyda jättemycket om du kikade in på våran nystartade blogg och lämnade en kommentar m vad du tycker om den, Kram :)

Datum: 2012-11-18 Tid: 20:51:09
Bloggadress: http://ziro.blogg.se
Sara Carlsson skriver:

sv: BR-schabraket är redan sålt :)

Datum: 2012-11-18 Tid: 23:45:30
Bloggadress: http://carlssonpataket.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0