Söt, pigg & busig

Idag åkte jag och Hanna (vi hämtade henne) till ridskolan vid ett, så vi var där halv två. Jag hade ingen aning om vem jag skulle rida, men när Malin ropade upp vilka hästar som skulle ridas bankade hjärtat lite hårdare när hon nämde en viss busponnys namn.
 
Jag red Roy (för er som inte vet) väldigt, väldigt mycket för ett tag sedan. Tävlade också, och vi växte och hade grymt kul tillsammans. Han är tyvärr ganska liten, och efter ett tag kände jag själv att han var för liten - det påverkade min ridning. Jag hade börjat lära känna Connie när jag verkligen kände att han var för liten. 
I alla fall fick jag rida honom, och eftersom det var tävlingar kände han själv att han var väldigt snygg, haha. En liten Grand Prix ponny? ^^ Han spände upp sig och stilade, och när vi red vad det som att sitta på en tickande bomb - som skulle explodera vilken sekund som helst. Han trippade och pep, och var allmänt gullig & glad.
 
Han var riktigt mysig, jag tycker verkligen om honom. Lilla, söta Roysan.



0 Kommentarer till "Söt, pigg & busig"

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0