Tisdag, 27/11

Har haft fullt upp idag, både hemmea och i skolan. Vi tog in hästarna lite tidigare, så jag har hela kvällen ledig. Skönt, eller vad? För övrigt har jag inte gjort så mycket, faktiskt, När jag kom hem stack jag direkt ut i stallet och fixade. När jag kom in städade jag rummet och sen åt jag - och sen satta jag mig vi datorn för att blogga lite, haha. Imorgon har jag matteprov, jag tror faktiskt att Rocky får vila - för på torsdag ska Agneta visa min hur jag ska longera honom. Det är så lätt att göra fel när man longerar och därför förstöra hästarna, så jag vill vara helt säker på att jag gör rätt. Därför byter vi plats på vilodagarna, hehe.
 
Nu ska jag kolla runt på lite bloggar, har fixat inlägg som kommer upp lite senare ikväll - så håll koll!
Första uteritten.



0 Kommentarer till "Tisdag, 27/11"

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0