Bad update...

Dålig uppdatering idag, men det gottgör vi imorgon med grymma inlägg! Har satt upp som personligt mål att skriva & publicera minst tre inlägg per dag. Idag blev det två - så imorgon får det helt enkelt bli fyra! 
 
Fredagsmys idag, mys framför The Tourist. Sett den innan, men den gick på TV, och jag gillade den - så varför inte se den igen? I alla fall, lika bra denna gången, om inte bättre?
Imorgon ska hästarna släppas ut halv åtta (vanligtvis halv sju), och äntligen släppas ihop! Jag har längtat efter det, blir roligt att se hur de reagerar. De har gått i hagar bredvid varandra nu en vecka, så de känner ju varandra. Jag gissar på att Rocky kommer vara världens lyckligaste imorgon - och Nitendo också. Fjällma kommer nog inte heller vara missnöjd, då hon förhoppningsvis slipper Nitendo, haha.
 
Egobild för en gångs skull. Njut av den medan den är uppe, kommer antagligen ta bort det när jag är riktigt vaken imorgon... haha. ^^



0 Kommentarer till "Bad update..."

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0