Lördag

Dagen blev bra, inte som planerad - men bra! Jag hade planerat stallfixardag och pyssel i stallet, men så blev det inte riktigt. Det var svinkallt, så man kunde knappt lämna huset - men i alla fall fick jag lite fixat i stallet. Jag gjorde lite finare i mitt skåp, i alla fall. Tyvärr kunde vi ju som sagt inte släppa ihop hästarna, men Rocky trivs i sin hage, och vi vill inte ta några risker.
 
Imorgon kommer Hanna och fotar Rocky. Vi får hoppas på fint väder, och bra bilder, såklart. Annars är inget riktigt planerat för morgondagen. Agneta och jag (Hanna följer nog också med) ska ut i skogen igen. Det är både roligt och riktigt bra för Rockys muskler och kropp. Han får vila på måndag, och sedan blir det dressyr/markarbete på tisdag då vi har fixat bommar nu!
 
Bild på lillkillen.



1 Kommentarer till "Lördag"
Sara Carlsson skriver:

Sv: schabrak i storlek full kan ju till och med b-ponnyer ha, så tror inte att det blir för stort för din :) huvan kan du ju sälja om inte annat?

Datum: 2012-10-28 Tid: 09:46:14
Bloggadress: http://carlssonpataket.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0