Måndag

Måndag igen, en vecka kvar tills lovet - det borde jag väl överleva?
Det är verkligen himla skönt att ha fått tillbaks vårt internet, det är en frihet, liksom. Svårt att förklara, man måste uppleva det själv, hehe.
Har det mysigt, sitter i köket och bloggar. Kan titta ut och se hästarna ute i hagen, det är verkligen jättemysigt. Clemmie ligger och trycker ihop sig i Mayas korg, haha. Kom hem lite tidigare idag, då busschaffören kunde köra ner mig ända ner till huset. Bussen brukar inte köra ända ner till mig, vilket jag tycker är så sjukt irriterande - jag åker flera kilometer själv, men 700 meter extra kan dem inte köra? Aja, vi har tjatat på dem men det verkar inte ge något. Får helt enkelt vara glad över busschaffören som kör bussen nu. Det är inte den vanliga, så jag vet inte hur länge denna ska köra vår buss. Så länge som möjligt, hoppas jag!
 

Rocky vilar idag. Red honom hela helgen, och då fick han jobba med hela kroppen. Han har nog lite träningsvärk, så idag får han gå och njuta av livet och bara ha det bra. Det tror jag han uppskattar!
 
Måndag - Rocky vilar - och jag också, haha.
 
Tisdag - Uteritt med lilleman. Lång, dryg dag i skolan.
 
Onsdag - Dressyrpass i paddocken, lång dag i skolan.
 
Torsdag - Rocky vilar. Myser med honom. Helt okej dag i skolan, brukar gå fort.
 
Fredag - Vet inte hur, men Rocky ska ridas. Jag njuter av fredagen för sedan är det looov!
 
 
Jag har förberett inlägg om ridpasset, det kommer upp lite senare idag, så håll utkik!



0 Kommentarer till "Måndag"

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0