Onsdag

Sitter i skolan just nu. Sjukt trött idag, men har en lång dag i skolan idag också.
Får helt enkelt hålla ut!
När jag kommer hem ska Rocky ridas. Rider först ut en runda för att skritta fram honom, sen rider jag i paddocken. Fixar stallet efteråt, det blev lite stressigt igår - eftersom det blir mörkt så fort. 
Idag fick han vara utan grimma i hagen för första gången. Vi har haft det på honom eftersom vi fortfarande håller på att lära känna varandra, men nu kände vi att den inte behövs längre. 
 
Imorgon får han vila, för han ska ridas fredag, lördag, söndag. Tror jag ska gå en liten runda med honom - eller bara rykta honom ordentligt. Han uppskattar nog vilket som!
 
Ni får ha en bra onsdag, jag bloggar mer senare!
 



0 Kommentarer till "Onsdag"

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0