Tisdag, 30/10

Idag vaknade jag äntligen upp till fint väder! Har varit riktigt skitväder de senaste dagarna så det var på tiden att få lite finare väder.
Gick upp lite över sex, släppte ut hästarna vid halv sju och sedan mockade jag och fixade i stallet.
Rocky ska ridas i paddocken idag, ska rida lite över bommar. Första gången för mig med honom, så det blir inressant att se hur han reagerar. Tänkte först ha lite travbommar, och sedan galoppbommar. Går det bra lägger jag eventuellt upp någon bom så han får ta ett litet skutt eller två.
Vid två idag ska jag rida ut en runda på ridskolan. Vet faktiskt inte vilken häst jag hamnar på, men hoppas såklart på Connie. Jag ska dit på torsdag också.
 
Uppdaterar mer under dagen!



0 Kommentarer till "Tisdag, 30/10"

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0