Hjärtat...

Satt precis och kollade genom lite bilder på Connie. Jag har ju verkligen lärt känna henne, och hon har blivit gladare (det har jag skrivit i bloggen) - men jag har inte märkt att hon faktiskt ser mycket gladare ut. Hon har fått en glimt i ögat och är nästan alltid pigg & glad när jag är med henne. Jag hoppas att hon trivs på ridskolan, men hon verkar vara glad när jag är där i alla fall.
 
På de här bilderna ser man skillnaden, den första är tagen i slutet på Mars, och den andra är tagen i början av augusti.
Man märkte ju verkligen på henne hur lycklig hon var på betet. Den första veckan tillbaka på ridskolan var hon också väldigt glad - och det verkar hon fortfarande vara.
Jag tror att hon hade varit lyckligast som privatponny, men hon trivs nog ganska bra på ridskolan också. Det hoppas jag i alla fall - mitt lilla hjärta förtjänar det bästa!



0 Kommentarer till "Hjärtat..."

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0