10 saker ni inte visste om mig

Det kommer upp en om Rocky också.
 
  • Jag älskar verkligen att lyssna på musik! Jag lyssnar på allt från typ "typisk ungdomsmusik" till Pink Floyd och sånt. Pappas fel.
  • Jag gillar att spela fotboll men hatar att titta på det.
  • De affärer jag köper mest kläder från är Gina Tricot, Only och H&M.
  • Jag saknar Connie och Timon galet mycket, det går i perioder - ibland saknar jag Timon extra mycket och ibland Connie extra mycket.
  • Jag trivs inte om det inte är städat, typ. Jag får panik och blir jättestressad om det är stökigt på mitt rum. Dock kan det bli lite katastrof ibland på morgonen när jag väljer kläder... haha.
  • Jag läser både hästbloggar, vanliga/modebloggar och mat/bakbloggar.
  • Jag älskar Ben & Jerry's. Speciellt Fish Food, Half Baked och Cookie Dough. Nomnom.
  • Jag har bäst betyg i matte, bild, engelska och svenska vilket jag är jättenöjd med då jag satsar mest på svenska och engelska.
  • Nästan allt mitt smink är från Victoria's Secret.
  • Jag saknar min gamla klass riktigt mycket.



2 Kommentarer till "10 saker ni inte visste om mig"
Mirra - NH och hoppryttare skriver:

Hej!
MirraMarika.blogg.se - en blogg för dig som gillar hoppning och NH träning.
Jag började NH träna med min ponny i somras för jag kände att vi inte var så samspelta.
Han bestämde över mig och gjorde vad han själv ville.
Efter en tids träning gav det resultat, och kika gärna in på bloggen för att se hur fin han är nu!

Datum: 2013-05-01 Tid: 07:46:47
Bloggadress: http://mirramarika.blogg.se
lisa skriver:

Ja hon är fin! Lite annorlunda teckning ;)

Datum: 2013-05-03 Tid: 10:48:16
Bloggadress: http://lisacandemyr.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0