Älskar vädret!

Japp, idag började skolan efter lovet igen. Ganska segt faktiskt, haha - men nu siktar vi på sommarlov! Jag fick skjuts hem så kom hem lite över tre, fikade och sedan kunde jag bara chilla för världens snällaste mamma hade fixat Fjällmas box och mockat ur Rockys! Tusen tack åter igen, mamma. Jag gick ut i stallet lite över fem och fixade klart allt, tog in Rocky, fixade honom och red ett grymt pass i paddocken! Jag red samma bana som igår eftersom den fungerade så bra både för Rocky och mig. Dock la jag upp bommarna idag så han fick hålla koll på tassarna lite. Han var jätteduktig idag, dock hade han nog lite träningsvärk och det var även varmare idag - så han blev lite svettigare lite fortare. Därför red jag inte lika länge. När jag skrittade av fick han gå lös i paddocken, han följde mig som en hund! Sååå söt, haha.
 
Rocky var på riktigt fotohumör idag så här är några bilder, och även någon på Taverna.



4 Kommentarer till "Älskar vädret!"
Mummy skriver:

Åh, det värmer mitt mammahjärta att du är både glad och tacksam för stallhjälpen... Det är en underbar tid vi har framför oss med väder och hästliv - roligt att det går så bra med lillegubben :-)

Datum: 2013-04-02 Tid: 20:51:18
Ebba skriver:

Fina bilder! :)

Datum: 2013-04-04 Tid: 11:02:37
Bloggadress: http://northons.blogg.se/
leavanny.blogg.se skriver:

Söt :)

Datum: 2013-04-05 Tid: 10:39:12
Bloggadress: http://leavanny.blogg.se/
Jonna skriver:

Söt häst!

Datum: 2013-04-16 Tid: 16:44:42
Bloggadress: http://lifewithmejonna.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0