Sprungit

Idag hade vi bara två riktiga lektioner i skolan, vi hade "brandkunskap" eller något sånt hela förmiddagen. Helt okej, vi slapp NO:n, haha. Jag har faktiskt tagit det ganska lugnt idag, det har varit fullt upp sedan sist jag bloggade. Jag har väldigt mycket att göra på vardagarna och nu måste jag även klämma in träning varje dag - jag ska bli fit nu hehe! Jag gick ut och fixade stallet vid sju och sedan tog vi in hästarna typ halv. Efter det tog jag med Clemmie ut och sprang en runda i skogen. Det var jättemysigt!
 
Nu ska jag kolla film och sedan ska jag nog lägga mig, har varit så himla trött på morgnarna denna veckan, inget kul... Lite uppdatering blev det ju nu i alla fall, jag försöker ta mig tid och ibland har jag gott om tid och idéer och ibland inget av det.
Instagrambild från igår.



3 Kommentarer till "Sprungit"
Mummy skriver:

Sömn är väldigt viktigt när man vill bli fit... Clemmie tackar så mycket för skogsrundan och nu ligger i alla fall hon och sover - i min säng! :)

Datum: 2013-04-09 Tid: 20:35:51
lisa skriver:

Tack så mycket :)

Datum: 2013-04-10 Tid: 11:00:08
Bloggadress: http://lisacandemyr.blogg.se
Mallan skriver:

Jättefin blogg!

Datum: 2013-04-10 Tid: 14:06:48
Bloggadress: http://malinmelin.myshowroom.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0