Fredag, 8/2

Idag släppte vi ut hästarna som vanligt, jag fixade min inför skolan och mamma skjutsade mig till busshållsplatsen. Vi väntade typ tio minuter och den kom inte, men Agneta skulle ändå till jobbet så hon kunde köra mig. Tack och lov för det! Skoldagen var helt okej, vi hade ju matteprov. Det kunde ha gått bättre, vi hade typ 40 minuter på oss så jag hann inte klart. Hoppas på godkänt, tror det gick bra för övrigt. Fick bra på det förra provet så det känns lite sådär att detta blev sämre... Aja, nu är det gjort i alla fall! Det var tänkt att jag skulle följa med Josephine hem och sova hos henne idag, men det blev tyvärr inte av pågrund av vägarna.
 
Mamma hämtade mig efter skolan och jag åt på vägen hem, sedan gick jag ut i stallet och fixade klart. När Agneta kom hjälpte jag henne med hennes stall och sedan tog vi in hästarna. Jag ställde upp en väldigt glad och nyfiken Rocky och fixade honom. Jag red ännu ett grymt ridpass på min fina lillkille, eget inlägg om det kommer! Sedan släppte jag in honom i boxen och la på ett gosigt stalltäcke och sedan gick jag hem. Jag och mamma åt kvällsmat och sedan hade vi fredagsmys! Lika mysigt som alltid, dock var inte jag på filmhumör idag, eller jo, typ, men det gick inte några bra filmer eller så hade jag sett alla redan. Får se om jag tittar på datorn, men vi hade fredagsmys till Americas Funniest Homevideos, haha!
 
Ha en jättebra kväll och en grym helg!
I brist på bilder... Så klockren, haha!



4 Kommentarer till "Fredag, 8/2"
Ponnydressyr - Nathalie skriver:

Gullig bild! :)

Datum: 2013-02-08 Tid: 22:37:38
Bloggadress: http://ponnydressyr.se
Sara skriver:

sv 1: Ja det ska verkligen bli sjukt roligt, GBGHS gör en aldrig besviken. Haha, gå med ändå? ;) Vi är snälla nästan hela bunten. Undantag för mig som kan bitas då, haha.

2: Tack så mycket! :D Västen är från Spooks

3: Jamen visst är brunt snyggt, slår aldrig fel.

Datum: 2013-02-09 Tid: 01:27:08
Bloggadress: http://carlssonpataket.se
Emilia skriver:

Verkligen klockren!! x)
Btw, jättefin blogg!

Datum: 2013-02-09 Tid: 18:05:40
Bloggadress: http://macamonkey.blogg.se
The Vamps skriver:

Hejsan!
Är du lite som mig - trött på pojkband/manliga artister som inte spelar några instrument, utan bara behöver stå och sjunga och vicka på höften i takt med musiken som spelas av det stackars bandet i skuggan där bak? Vad hände med riktiga pojkband som rockar loss?

Alldeles nyligen blev det brittiska indie-pop/rock bandet "The Vamps" signerade till Mercury Records. Nu jobbar de på sitt första album, och jag kan redan nu påstå att de fullständigt äger! De spelar alla instrument själva och har röster som får mig att lägga mig pladask på golvet.

Därför byggde jag upp bandets första svenska fansida - för att få folk att upptäcka dem! Det är de värda!

Checka in dem och avgör själv!
www.thevamps.blogg.se

PS! Vad tycks om den nyskapta designen? ;)

Datum: 2013-02-09 Tid: 22:24:01
Bloggadress: http://thevamps.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0