I skolan

Jag passar på att slänga upp ett inlägg nu när jag har tid, vi har en ganska lång rast innan svenskan. Jag får skjuts hem idag och när jag kommer hem går jag direkt ut och fixar i stallet. Eftersom Rocky ska vila tar vi in hästarna vid fem och sedan har jag resten av kvällen fri. Igår kväll började jag lite på ett av inläggen som ganska många ville ha - nämligen hästarna jag provred innan vi hittade Rocky! Tyvärr har jag inte bilder på alla, men de jag har bilder på visar jag såklart. Som det ser ut just nu kommer jag dela upp inlägget i två delar, en som kommer upp på torsdag eller fredag och den andra delen kommer på fredag eller lördag. Ni får hålla koll, haha!
 
Som sagt ska vi strax ha svenska, vi ska kolla på film hela lektionen. Sedan har vi lunch och efter det typ tre timmars matte, jobbigt. I alla fall brukar jag överleva, jag uppdaterar mer senare idag!
 
Lilleman, tre år gammal - så sööt!



3 Kommentarer till "I skolan"
Mummy skriver:

Hoppas du överlever - vill gärna ha hem dig ;-) Jättefina bilder! Kram!

Datum: 2013-01-23 Tid: 12:26:38
Rebecca Lindholm skriver:

Gud så söt :D <3

Datum: 2013-01-23 Tid: 12:41:39
Bloggadress: http://Vickystar.blogg.se
Amalia skriver:

Hej!
Var gärna med i min tävling där du kan vinna ett presentkort på 200kr på caseapp där du kan beställa ett egendesignat iphone skal!
Här är inlägget om tävlingen ;) http://amaliawahlstrom.weride.se/2013/01/23/tavla-om-ett-presentkort-pa-200kr/#respond
Kram!

Datum: 2013-01-23 Tid: 16:05:13
Bloggadress: http://www.amaliawahlstrom.weride.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0