Lördag, 12/1

Idag sov jag till lite innan nio, det var riktigt skönt att få sova ut! När jag vaknade snöade det lite lätt och det gör det fortfarande - mysigt så länge det inte blir för mycket. Nu ska jag strax äta lite frukost och sedan ge mig ut i stallet.
 
Hästarna ska ut klockan tio och jag tror att jag rider innan jag släpper ut Rocky. Agneta red genom honom igår så jag ska göra ungefär samma övning. Fick även hem ett paket i torsdags som ska invigas idag. Ni får själva lista ut vad det är ;)
 
Bloggar mer under dagen, ha en bra lördag alla fina bloggläsare!
Finaste prinsessan, första gången någonsin jag red henne. Pigg och glad - och precis så söt som på bilden. ♥



2 Kommentarer till "Lördag, 12/1"
Tussie & London - med drömmen att rida SM skriver:

Sv; Haha, precis!

Datum: 2013-01-12 Tid: 10:24:45
Bloggadress: http://londonryttaren.se
evelinn åkerman skriver:

Andrietta, vilket fint namn! fin blogg också, kram:)

Datum: 2013-01-12 Tid: 18:56:18
Bloggadress: http://enewe.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0