Onsdag, 2/1

Nu har vi verkligen kommit igång med det nya året känns det som! Är riktigt taggad inför tränings och tävlingssäsongen och det ska bli roligt att se hur jag och Rocky kommer utvecklas tillsammans. Imorgon börjar en grönt kort kurs som jag ska gå, så vi kan komma ut på riktiga tävlingar och så att jag har mitt, liksom.
 
Idag har jag  och Julia faktiskt hunnit med ganska mycket. Vi somnade inte förrän vid ett men jag fick gå upp vid sju för att släppa ut hästarna. Jag försökte somna om efter men ingen av oss lyckades... Vi gick upp vid åtta och fixade frukost och sedan nörde vi lite Wii. (hahaha) Vi tröttnade dock på det så vi gick ut i stallet och fixade klart allt. Trots att Julia inte alls är hästvan eller hästkunnig hjälpte hon mig så det gick ganska fort. Efter det fixade vi nudlar och kollade på ytterligare några avsnitt av Pretty Little Liars. Sen gick vi en liten promenad med Mio och Clemmie och efter det spelade vi Sims. Fick en försenad julklapp av Ingvar i söndags, Sims 3, årstider. Det var vi ju tvugna att prova!
 
Nu ska vi snart äta och sedan ska vi försöka hitta någon film vi vill se. Igår såg vi en skräckfilm som var allmänt konstig (haha?), så idag får vi hoppas på att hitta någon bättre. Svårt när vi båda två har sett de flesta filmerna, har ni något tips på bra filmer? 
 
Ha det bra!
Ännu en gammal bild på mig och Julia, tagen för typ ett år sedan.



4 Kommentarer till "Onsdag, 2/1"
Jenny skriver:

Fin blogg! :)

Datum: 2013-01-02 Tid: 21:27:05
Bloggadress: http://mylittleponi.blogg.se
Sara Carlsson skriver:

Sv: jag köpte mitt ploppbett på Växjö ridsport om jag inte minns helt fel. Men det finns på.massor av ställen :)

Datum: 2013-01-03 Tid: 01:51:49
Bloggadress: http://carlssonpataket.se
N skriver:

Sv: Tackar, vad glad jag blir av din kommentar! :)

Datum: 2013-01-03 Tid: 21:58:02
Bloggadress: http://blackijacki.blogg.se
Jenny skriver:

Så mysig header du har, får mig att sakna de ljuvliga sommarna till häst :')

Datum: 2013-01-04 Tid: 01:03:07
Bloggadress: http://jenny.weride.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0