Onsdag, 30/1

Imorse regnade det jättemycket och det var slafsigt och lerigt i hagarna, så vi släppte inte ut hästarna. Jag kunde därför ta det lugnt och mysa i soffan innan jag fick skjuts till skolan. Första letkionen var teknik och vi skulle ha genomgång, så vi fick ta med godis. Bra början på dagen helt enkelt!
 
Jag gick bara till tolv, vi äter typ kvart över tolv på onsdagar så jag fick äta på vägen. Vi skulle på någon sak i Helsingborg så jag slapp vårt dryga dubbelpass i matte på eftermiddagen, haha. Vi kom hem vid fem och då gick jag ut i stallet och jag och Agneta hjälptes åt med stallen, sedan fick hästarna komma in. Dock tog vi av Rocky broddarna innan vi släppte in honom i boxen, det är inte lönt att han har dem nu när det inte är någon snö och knappt någon is. Agneta hade släppt ut hästarna vid två, så de fick vara ute i alal fall halva dagen. Imorgon är vi inte helt säkra på hur vi gör eftersom det typ skulle bli storm. Vi får se helt enkelt!
 
Nu ska jag ta tag i pluggandet, igår kväll var jag duktig och pluggade nästan hela kvällen! Haha... ^^



1 Kommentarer till "Onsdag, 30/1"
Mummy skriver:

Hua, hua hoppas stormen drar åt pepparn, eller i alla fall inte hitåt...:-) Härligt att det var så ljust när vi kom hem!

Datum: 2013-01-30 Tid: 21:22:33

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0